Friday, April 8, 2011

kembali menaip

hey guyz,

udah lamo gok aku x menaip dalam blog nie. al-maklum le org bz mengalahkan PM g..hurm pepon aku dok bsyukur gak coz de gak time aku nk nulis nie ha...da dlm time2 terluang nie aku nak cite ckit ler kan pe-el aku selame nie menghaibkan diri bkn pe sbb sesat dlm alam bunian jap...huhuhu (statement bahaye nie)...

ak-kisah terjadinya nya peristiwa, waduh udah mcm dalam citer wayang kulit lak...cer citer- cer citer...ahahha...mcm nie dok dlm kje punyer kje tau2 udah dkat 2 taun aku kje...hai kemain cpat tul bumi nie jalan...usia aku pon da tmbah 1...but still mude g...(pasan ckit jew but kembang semangkuk) ahahhaha...tpi aku still rse bawu je semalam aku masok kje...but reality still a reality no matter how hard u try to change it kan? ... pejam bukak-pejam bukak (ayat bru dari dewan bahasa dan pustaka ARM) tau2 da gelap! yerla mne x nyer asik mengantuk jew memanjang..huhuhu...kt umh tido kt opis pon aku tido...ahahha...al-maklum la
bos katekan (konon-konon nyer la).

mne x nyer aku tido mlm2 ehem2 je....(don't think bukan2)...batuk n sakit tekak nie coz minum air batu byak sangt, pastu dok g karok je ha! padan muke aku suare x de...ckp gan orng pon da mcm chipmunk punyer suare...but to pon de orng kate cute! x pham aku, da la suare mcm tu ckp cute lak, ish bute pe orng tue...muke yang mcm tongkak pecah nie cute...ahahhaha mmg aku glak mcm nk tercirit le kan...but pasan tu de la banyak gak...ahahaha...

hurm..da x cukup gan tido aku tmbah gan sakit pale yang dibuat2...ala mcm la korang x nah buat seblom nie..tktik and teknik tue, mahal beb mne nk dapat semua tue, cume orng yang terpilih mcm kite2 nie jew yang dapat buat...ahahaha (adik2 jgn ikut na)...klu dicalonkn kt ABPBH kompem si Sam tu kalah dgn lakonan aku...ahahaha (bile la nk dpt tawaran blakun)...

eh sebelom aku terlupe walaupun semasa nulis tadi da lupekn...but terpkse mengingtkan diri gak pasai satu bnde nie......(nanti kan sambunganyer) ... huhu

No comments:

Post a Comment