Saturday, August 14, 2010

kesabaran

arini aku byk sangat mengajar aku erti kesabaran yang membuatkan aku terasa mcm nk meletop...tapi pe yang boleh dibuat da mcm tu lumrah idop ini..klu x sabo ko melenting...hehehe...any way nk besabo nie pon der had gak tapi ble da sampai had tu mule lah ko nk meletop tapi meletop kne la tempat nya...
mcm aku da meletop baru diorng tau dunia nie tinggi ker rendah..


penah sekali tue aku dok meletop smpai x ingat punyer...da mcm gunung berapi da...abiz semue orng kne..aku da x kesah ko nk ckap pe...janji aku dapat luahkan per yang aku dok pendam...geram gler r ble ko kene pijak tambah2 gan benda yg ko x penah buat...mmg crik nahas la kan klu dok tuduh orng buat...tol x???

tapi lame kelamaan la kn aku dok pikir blik aku mmg yg dok jenis ble mrah marh trus kt muke..hehe..sori la sape yg kene tue..sape suoh korng buat aku mare...back to da points la kn..dok gah pk2 tu aku rase bek juga klu aku try bersabar n mungkin der hikmah dari kesabaran aku tu...urm tapi mule2 mmg la x lei nk buat tapi lepas tue...alhamdullillah sabo gak aku...tapi by the limits la...

klu lebih mmg aku hentam blik r...hehehe...ok la setakt ni la aku nk share gan korng...klu korng dapt lebih sabo dari aku bgos la n klu x ko balun jew...

No comments:

Post a Comment